خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور در آیین تشییع شهدای گمنام:

شهدای گمنام یادآور مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس/حادثه آبادان قلب مردم را جریحه‌دار کرد

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: بازگشت پیکر شهدای گمنام به کشور یادآور مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، در حاشیه آیین تشییع شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامی‌داشت یادوخاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان برومند این مرزوبوم برای دفاع از آب و خاک و ناموس مردم در بیابان‌های تف‌دیده جنوب با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی گفت: رزمندگان اسلام بدون هیچ پشتیبانی از خارج کشور، 8 سال در برابر دشمن جنگیدند و تعدادی از این عزیزان در میدان رزم اسیر شدند و یا در زیر شکنجه نیروهای دشمن به شهادت رسیدند.

سردار شاهوار پور افزود: برخی از رزمندگان عزیز اسلام نیز در میدان جنگ به شهادت رسیدند و به دلیل شرایط سخت امکان تفحص پیکرهای آنان وجود نداشت.

وی گفت: پس از سالها انتظار تقدیر بر این شد که در این ایام شاهد بازگشت پیکرهای مطهر شهدای والامقام باشیم تا باری دیگر مجاهدت و جوانمردی شهدای رشید اسلام به جوانان و نوجوانان یادآوری شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان اظهار کرد: ما باید بدانیم استقلال، آزادی و آرامش امروز در جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی گفت: امروز با افتخار میزبان دو تن از شهدا هستیم و مردم و نیروهای مسلح نیز حضور پرشوری در این مراسم تشییع داشتند و امیدواریم شهدا در آینده دستگیر ما باشند.

سردار شاهوارپور همچنین با اشاره به حادثه تلخ آبادان گفت: این حادثه احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است. عملیات جستجو برای پیدا کردن مصدومین ادامه دارد و بیش از 37 تن از کسانی که در زیر آوار حبس شده بودند، نجات پیدا کرده‌اند..

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها