خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: پایش و عارضه یابی ۵ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان کازرون در راستای رزمایش جهادگران فاطمی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در راستای رزمایش جهادگران فاطمی، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: امروزه بنگاه‌های کوچک و متوسط قبل از ایجاد هر تغییر یا حرکت به سوی تعالی لازم است به شناخت وضعیت موجود و شکاف‌ها تا وضعیت مطلوب بپردازند.
سرهنگ توکل افزود: بسیاری از شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه در سالهای اخیر به واسطه تحریم هایی که بر کشور اعمال شده است با بازدهی بسیار پایین در حال اجراست چرا که ماشین آلات، تجهیزات و حتی مواد اولیه آنها با کیفیت و با آخرین فناوری های روز دنیا همگام نمی باشد.
وی بیان داشت: عارضه‌یابی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب و کارها می‌باشد که در این راستا بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با اجرای طرح صنعت یار و با پایش و عارضه یابی صنایع و معادن شهرستان و همچنین برپایی کلینیک صنعت و معدن بصورت رایگان کمک یار واحدهای تولیدی و صنعتی بوده و اقدامات قابل توجهی در این رابطه انجام داده است.
در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون از پایش و عارضه یابی ۵ واحد صنعتی و تولیدی در رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد و اظهار داشت: فراوانی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بحث نقدینگی، سرمایه در گردش، بیمه تامین اجتماعی، ارزش افزوده و مالیات بود.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با همکاری که با دستگاه های مرتبط انجام شده بحث مالیات و بیمه بسیاری از شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شده است، افزود: بحث یک حلقه چاه برای شهرک صنعتی شهید مصلحیان نیز یکی از مشکلاتی بود که با توجه به انعکاس به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس و شرکت آب منطقه ای و تصمیم هایی که گرفته شد، مجوز یک حلقه چاه مجزا صادر گردید.
مهندس شفیعی یادآور شد: قطعا ارتباط مستمر و مطرح کردن مشکلات به صورت مقتضی و برگزار کردن جلسات منظم برای هر واحد تولیدی و صنعتی به منظور حل مشکلات و بررسی موردی مشکلات می تواند اثر بخش باشد.
مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه طرح صنعت یار به مرور زمان به روزرسانی می شود، تصریح کرد: بستری برای عارضه یابی و رفع مشکلات ایجاد شده که به صورت مداوم در حال به روز شدن است و اگر مشکل جدیدی برای واحدی شناسایی شود در سامانه ثبت شده و پیگیری می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها