خبرهای داغ:

برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان بسیجی ارسنجان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

در راستای اجرای سلسله برنامه‌های ستاد برگزاری سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر یک دوره مسابقه قوی‌ترین مردان ارسنجان بین بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسابقات قوی‌ترین مردان شهرستان ارسنجان و به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، با حضور 8 ورزشکار بسبجی برای نخستین بار در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد. در این مسابقه که با حضور گسترده مردم شهرستان ارسنجان همراه بودورزشکاران در یک رقابت دیدنی با هم مسابقه دادند و آیتم‌های مختلفی برای شناسایی افراد برتر این مسابقه اجرا شد.

حمل گوی سنگی ، بلند کردن کنده فلزی، جا به جا کردن لاستیک و.. از بخش‌های این مسابقات بود. ورزشکاران این مسابقه، مراحل مختلف را سپری کردند که از حواشی این مسابقه می‌توان به حضور جمعیت بالای تماشاگران اشاره کرد.

سرگرد پاسدار محسن کشاورز مسؤول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: از سرهنگ علیپور معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس، فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سطح همه ورزشکارانی که وقت و توان برای پرشور اجرا شدن این برنامه گذاشتند صمیمانه تقدیر و تشکر دارم. در پایان به ورزشکاران برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها