خبرهای داغ:
مسئول شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
پرتوافشان گفت: همزمان با شهادت جانسوز حضرت امام جعفرصادق(ع) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در روستای ارمش شهرستان امیدیه تشییع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۱۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

«حسین پرتو افشان» مسئول شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از تشییع پیکر یک شهید گمنام در روستای ارمش امیدیه خبر داد و اظهار داشت: همزمان با شهادت جانسوز حضرت امام جعفرصادق(ع) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس عصر امروز (پنج شنبه) در روستای ارمش شهرستان امیدیه تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکر پاک این شهید گمنام دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و جوانان در امیدیه تشییع می‌شود و اهالی خونگرم استان خوزستان با این لاله بی‌نشان وداع می‌کنند.

پرتوافشان گفت: پیکر پاک این شهید گمنام دفاع مقدس پس از وداع و تشییع در روستای ارمش از توابع بخش جایزان امیدیه آرام می گیرد تا زیارتگاهی برای دلسوختگان راه شهادت شود.

مسئول شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در مراسم خاکسپاری شهید، حجت الاسلام والمسلمین «میراحمدرضا مرادحاجتی» خطیب توانمند کشور و استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

ارمش منطقه ای از توابع بخش جایزان شهرستان امیدیه در استان خوزستان است که 12 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها