خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: عمليات بيت المقدس و آزادسازی خرمشهر تجلی پيروزی قدرت ايمان و ارزش های الهي بر قدرت نظامی و نماد مقاومت شجاعانه ملت ايران در برابر زياده خواهی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۵۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

قزوین_حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارگران نیروگاه شهید رجایی به مناسبت سوم خرداد که به همت بسيج کارگری برگزار شد، با اشاره به حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر بیان کرد: روز آزاد سازی خرمشهر، از به ياد ماندنی ‌ترين روزهای تاريخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است كه همه ما به اين پيروزی بزرگ افتخار می كنيم.

وی گفت: فتح خرمشهر بزرگ ترين پيروزی بزرگ ايران بر دشمن بود كه قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران و پوشالی بودن دشمن را به جهانيان نشان داد. آزادسازي خرمشهر نمونه بارزی از قدرت وحدت، همبستگی و انسجام مردم سراسر ايران است كه در اين راه از پير و جوان با يكدلی برای رهايی خرمشهر شتافتند و به ندای امام خمينی(ره) لبيک گفتند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: آزاد سازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقديم خون شهدای بسياری به دست آمد و در اين راه رزمندگان قزوین، حضور پررنگی داشتند. آزاد سازي خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است كه همه ما به اين پيروزي بزرگ افتخار مي كنيم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: آزادی خرمشهر جاودان را بايد مرهون تلاش و استقامت انسان های خود باور و خدا محوری دانست كه پيام آزادی و آزادگی را عملا به منصه ظهور رساندند و در لبيک به فرمان رهبر و مقتدای خويش داستان عشق و دلدادگی به ولايت را ماندگار نمودند.

وی در ادامه افزود: برتري سياسی نظامی ايران در برابر عراق، نتيجه فتح خرمشهر بود. این حماسه بزرگ چنان تأثیری در سطح بين المللی داشت كه پس از پيدايش وضعيت جديد و بيرون راندن متجاوزان از خرمشهر، برتري سياسي نظامي ايران در برابر عراق مطرح شد و مسير جنگ نيز تغيير يافت.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: خرمشهر براي ملت ما تنها يک شهر نيست، بلكه تاريخ گويای پايداري، ايثار و جاودانگی انقلاب است. عمليات بيت المقدس و آزادسازی خرمشهر تجلی پيروزی قدرت ايمان و ارزش های الهي بر قدرت نظامی و نماد مقاومت شجاعانه ملت ايران در برابر زياده خواهی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است. فتح خرمشهر نماد مقاومت شجاعانه ملت ايران در برابر زياده خواهی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها