خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبرداد:

تهیه ۸۰۰ بسته میان وعده توسط خواهران بسیجی آبادان برای توزیع بین امدادگران حادثه متروپل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از تهیه ۸۰۰ بسته میان وعده جهت توزیع بین امدادگران و آتش نشانان حادثه متروپل توسط گروه های جهادی پایگاه های زیرمجموعه حوزه حضرت فاطمه (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۹۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرهنگ احمدی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه تلخ متروپل و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان این حادثه در این خصوص بیان کرد: در حادثه دردناک متروپل که به جان باختن و مصدوم شدن شماری از شهروندان و اندوه خانواده هایشان منجر شد، بسیاری از امدادگران و آتش نشانان مخلص و عزیز بصورت شبانه روزی در حال کمک رسانی، آوار برداری و تلاش برای نجات جان همشهریان خود هستند که جا دارد از همت و تلاش بی وقفه آنان تشکر به عمل آورد.

وی افزود: هر انسانی به اندازه توانمندی خویش وظیفه دارد که در حوادث مختلف به کمک هم نوع خود بشتابد و بر مؤمنان خدا باور است که در این جهت از خود ذره ای تعلل و سستی نشان نداده و به وظیفه ی دینی و اجتماعی خود عمل کنند. کمک رسانی به هم نوعان در حوادث مختلف طبیعی از کارهای اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی است و بسیجیان که در همه مناسبت ها و حوادث مختلف همیشه در صحنه و پیش قدم بوده و به واسطه داشتن نیروهای فعال و با روحیه بسیجی نقش مؤثری در ارائه خدمات دارند. در همین راستا گروه های جهادی پایگاه های زیر مجموعه حوزه حضرت فاطمه (س) تعداد ۸۰۰ بسته میان وعده ی مختلف که شامل: آب معدنی، ساندویچ، کیک، آبمیوه و...است را تهیه و بین امدادگران و آتش نشانان در دو روز متوالی توزیع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار