خبرهای داغ:
با مشارکت موسسه راهیان کوثر و آموزش و پرورش؛

۸ مدرسه در استان سمنان احداث می شود

مدیر موسسه راهیان کوثر استان سمنان از احداث ۸ مدرسه به همت و همکاری این موسسه با آموزش و پرورش در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۲۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان مسئول بنیاد تعاون بسیج و معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مهدی شاه حسینی مدیر کل آموزش و پرورش جدید استان سمنان دیدار کرد.

خالقیان در ابتدا ضمن تبریک به مدیریت جدید آموزش و پرورش و همچنین گرامیداشت سالروز استان فتح خرمشهر گفت: بنا داریم به همت موسسه راهیان کوثر و ضرورت ایجاد مدارس و پرورش نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با مساعدت داره کل آموزش و پرورش استان در استان سمنان حداقل ۸ مدرسه راه اندازی کنیم.
مدیر موسسه راهیان کوثر استان سمنان ضمن تشکر از کارکنان و مدیران آموزش و پرورش که پای کار مجموعه سپاه و بسیج هستند، گفت: در سال جدید تحصیلی امکانات کمک آموزشی برای مدارس تهیه خواهیم نمود و در کنار آموزش و پرورش شروع به تربیت نسل جوان خواهیم کرد
آقای تجلی صفا معاون حقوقی راهیان کوثر نیز گفت: بسیج با نگاه کمک به آموزش و پرورش آمده است و هیچ دخالتی در آموزش انجام نخواهد گرفت و در مدارس کلاس های فوق برنامه برای پرورش جوانان تدریس خواهد شد.
وی در در ادامه افزود: بسیج با نگاه خیریه و پرورش به عرصه آموزش آمده است و به دنبال کسب و درآمد مالی نیست.
شاه حسینی مدیر کل آموزش و پرورش جدید استان سمنان نیز ضمن تقدیر از بسیج که با نگاه خدمت رسانی به عرصه آموزش وارد شده است گفت: از این حمایت بی دریغ بسیج تشکر میکنم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه گفت: اگر آموزشی جهت تحول در معلمین و پرورش با تعالیم دینی باشد، در ادامه تدریس به دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد.
وی در پایان گفت: باید در ادامه کار توزیع متوازن، توسعه متوازن توسط بسیج در بحث مدارس و حمایت موسسه راهیان کوثر از مدرارس استان باید صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در طرح موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر، مدارس با محوریت بسیج و با تجهیزات به روز کمک درسی برای ارتقاء سطح آموزشی مدارس به یاری آموزش و پرورش خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار