خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه اسدآباد انقلابی ماندن را کلید عمل به بیانات رهبری عنوان کرد و گفت: امروز شعار‌های ما دارای عمق بوده و استقلال ما باعث درمان کشور و تعظیم نکردن مقابل زورگویان است
کد خبر: ۹۴۳۵۶۰۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

انقلابی ماندن کلید عمل به بیانات رهبری است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اسدآباد با اشاره به سخنان اخیر مقام عظمای ولایت بیان کرد: مفهوم کلام ایشان این است، نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت نکرده و به وظایف نظارتی خود بپردازند.

وی تصریح کرد: اگر نماینده‌ای در سراسر کشور به این فرمایش مقام معظم رهبری عمل نکند از نظر ما انقلابی و ولایت مدار نیست.

امام جمعه اسدآباد افزود: نمایندگانی وجود دارند که همه هم و غم آن‌ها دور و اطرافیانش هستند که این امر تبعیض است.

وی ادامه داد: هموطنان همه چیز را رصد می کنند و نماینده‌ خوب نماینده‌ای است که نوکر همه‌ مردم باشد و به طور یکنواخت خدمات خود را ارائه دهد و این حرف من نبوده و حرف حضرت آقا است.

حسینی مجد همچنین بیان کرد: داشتن گوش شنوا و زبان گویا برای حل مشکلات مردم دو خصلت مهم است که رهبر فرزانه کشور دارا بودن آن را از نمایندگان انتظار دارند.

وی در ادامه انقلابی ماندن را کلید عمل به بیانات رهبری عنوان کرد و گفت: امروز شعار‌های ما دارای عمق بوده و استقلال ما باعث درمان کشور و تعظیم نکردن مقابل زورگویان است.

امام جمعه اسدآباد همچنین ضمن تسلیت حادثه آبادان بیان کرد: طبق پیام رهبری باید با مسببین این حادثه برخوردی عبرت آموز انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات