خبرهای داغ:
‍ امام جمعه کبودراهنگ:

معتمدین در حل اختلافات زوجین ورود کنند

همدان-امام جمعه کبودراهنگ با درخواست از معتمدین محلی گفت: معتمدین و ریش سفیدان محلی در خصوص اختلافات زوجین ورود پیدا کرده و با پادرمیانی و وساطت مانع از طلاق در جامعه شوند.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۰۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبر گزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به موضوع جلسه و پیشگیری از طلاق در جامعه اظهار کرد: ۳۰ درصد طلاق‌ها به دلیل عدم وجود فرزند و ۶۰ درصد طلاق‌ها به دلیل فضای مجازی است و ۱۰ درصد هم به دلایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی با اشاره به حربه دشمنان در خصوص گره زدن طلاق به مسئله اقتصادی گفت: دشمن در عرصه فضای مجازی با بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی طلاق‌های صورت گرفته در کشور را به اقتصاد گره زده است.

امام جمعه کبودراهنگ با درخواست از معتمدین محلی بیان کرد: معتمدین و ریش سفیدان محلی در خصوص اختلافات زوجین ورود پیدا کرده و با پادرمیانی و وساطت مانع از طلاق در جامعه شوند.

وی در انتها تشکیل کلاس‌های مشاوره و آسیب‌های فضای مجازی در سطح شهرستان را لازم دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در تمامی نقاط شهرستان اجرایی شود تا در صورت نیاز به افراد مبتلا به آسیب های فضای مجازی مشاوره‌های لازم ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات