آیت الله اعرافی:

دادگستری دستان پلید زمین‌خواران بزرگ را قطع کند/ دستگاه‌های مرتبط برای تحقق اولویت‌های شهر همراهی کنند

آیت الله اعرافی گفت: از دادگستری و راه و شهرسازی استان و شهرستان انتظار می‌رود که جلوی زمین‌خواری بزرگ را بگیرند...
کد خبر: ۹۴۳۵۸۳۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از میبد آدینه، حضرت آیت‌الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحریم‌ها و فشار‌های سنگین جبهه استکبار گفت: دشمنان با اجرای تحریم و فشار تا جایی پیش رفتند تا ملت را عاجز کنند.
امام‌جمعه میبد بابیان اینکه البته در داخل هم خطا‌هایی داشتیم که باید در نظر داشت افزود: دشمنان می‌خواهند امید اصلاح و پیشرفت را از ما بگیرند و پایه‌های زندگی مردم را سست کنند.
خطیب جمعه میبد گفت: تولید، اشتغال و رونق اقتصادی مهم است و وظیفه دولت‌مردان هم در این زمینه مهم است.
دولت‌مردان باید کف زندگی را برای مردم تأمین کنند
مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: در خصوص آنچه اصلاحات اقتصادی انجام می‌شود؛ دولت‌مردان باید وجه همت خود قرار دهند و کف زندگی که باید برای عموم و طبقات مختلف تأمین شود را دراختیار آن‌ها قرار دهند.
امام‌جمعه میبد بابیان اینکه تأمین حداقل معیشت مردم و از طرف دیگر سرمایه‌گذاری برای تقویت پایه‌های کشاورزی، صنعت، تجارت معدن و قلمرو‌هایی که زیرساخت اقتصاد را تقویت می‌کند باید موردتوجه قرار گیرد گفت: اگر زیرساخت‌های اقتصادی تقویت نشود نمی‌توان معیشت مردم را در حد متعارف تضمین کرد و باید خود مردم هم همراهی کنند.
قدردانی آیت‌الله اعرافی از احکام اخیر دادگستری به صد نفر از کشاورزان
آیت‌الله اعرافی در بخش دیگر از بیانات خود با قدردانی از اقدامات مهم دادگستری شهرستان میبد در اجرای حکم اراضی در دست مردم گفت: یکی از احکام به حقی که دادگستری میبد در هفته‌های گذشته صادر کرده است به بیش از یک‌صد نفر از کشاورزان که از اقشار متوسط بوده است که زمینی را در تصرف داشتند.
امام‌جمعه میبد افزود: من دستان کسی که این حکم را صادر کرده است می‌بوسم و البته از راه و شهرسازی هم که در این دور همراهی خوبی دارد تشکر می‌کنم.
دادگستری دستان پلید زمین‌خواران بزرگ را قطع کند
خطیب جمعه میبد تصریح کرد: از دادگستری و راه و شهرسازی استان و شهرستان انتظار می‌رود که جلوی زمین‌خواری بزرگ را بگیرند و آدم‌هایی که از مرز‌های قانونی عبور می‌کنند و دارا هستند و باعث زمین‌خواری و فساد می‌شوند با قاطعیت جلوی آن‌ها ایستاد و دست‌های پلیدشان را قطع کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: همراهی با ضعفا و فقرا برای دادگستری مهم باشد و با محمل‌های قانونی که وجود دارد به مردم کمک کنند.
آیت‌الله اعرافی افزود: دادگستری و راه و شهرسازی و منابع طبیعی در جایی هم که شهرداری و دستگاه‌های عمومی می‌خواهند توسعه‌ای در شهر ایجاد کنند با شورا و شهرداری که اولویت‌ها و برنامه‌های خوبی را امسال در دست دارند همراهی کنند.
امام‌جمعه میبد خاطرنشان کرد: مشکلات زمین در شهیدیه و مناطقی از شهر وجود دارد و مشکلاتی هم مردم بفروئیه دارند که باید این مشکلات رفع شوند.
خطیب جمعه میبد در بخش دیگر از بیانات خود بر تکریم مردم از سوی ادارات تأکید کرد و گفت: راه و رسم مسئولین ادارات گره‌گشای مشکلات مردم باشد و مردم را توجیه و اطلاع‌رسانی کنند و طرح‌های اساسی که اولویت اساسی را محقق کنند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید گره‌های روستائیان و بخش‌ها را از ندوشن تا بفروئیه و روستا‌های دیگر موردتوجه قرار دهند.
امام‌جمعه میبد با اشاره به برنامه‌های تابستانی هم گفت: دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید برنامه‌های منسجم و دقیقی را برای تابستان نوجوانان و دانش آموزان طراحی و اولیا هم آن‌ها را همراهی کنند.
خطیب جمعه میبد یک‌صدمین سالگرد جمعیت هلال‌احمر را هم تبریک گفت.
وی سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه دلدادگان به اهل‌بیت و عصمت و طهارت تسلیت گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار