خبرهای داغ:
قربانی ، رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران :

مسابقات تیراندازی عشایر، مقدمه استعداد یابی برای تیم های ملی تیراندازی

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی عشایر گفت: مسابقات تیراندازی عشایر، مقدمه استعداد یابی برای تیم های ملی تیراندازی است.
کد خبر: ۹۴۳۶۲۸۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی گلوله زنی با سلاح شخصی ، ویژه بسیجیان عشایر کشور که در دانشکده شهید مطهری بسیج  برگزار شد ، گفت: تقویت تیم های پایه و استعداد یابی یکی از برنامه های اصلی فدراسیون تیراندازی است و جامعه عشایر با توجه به استعداد های ذاتی و فرهنگی که در آشنایی با سلاح و تیراندازی دارند، یکی از نقاط هدف ما برای ایجاد پایگاه استعداد یابی می باشند.

قربانی ضمن تبریک به نفرات برتر و تاکید برتداوم تعامل فدراسیون با سازمان بسیج عشایری گفت: با افزایش کیفیت مسابقات این ظرفیت وجود دارد تا نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در مسابقات لیگ به باشگاهها معرفی شوند و باشگاهها نفرات خود را از برندگان این مسابقات انتخاب نمایند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به ظرفیت های بالای فدراسیون از نظر  سرمایه انسانی گفت: نیروهای متخصص و متعهد خوبی با فدراسیون همکاری دارند که دارای تجربیات فراوان داوری و شرکت در مسابقات بین المللی دارند و با استفاده ازین ظرفیت  و استعداد های بی شماری که در کشور وجود دارد، می توان گام های بسیار بلندی در ارتقای سطح تیراندازی کشور در عرصه های ملی و بین المللی برداشت.

وی در پایان گفت تمام تلاش خود را داریم تا در تعامل با سایر نهاد های انقلابی و دولتی بتوانیم مشکلات فدراسیون را مرتفع کنیم و در این راستنا به فضل الهی اقدامات بزرگی انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار