زاکانی شهردار تهران گفت: عملیات کربلای ۱ جزو عملیات های مهم و تاثیر گذار در دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام روز دوشنبه ۸ خرداد ماه با "علیرضا زاکانی"، شهردار تهران دیدار و گفتگو کرد.

سردار شاکرمی در این دیدار از دکتر زاکانی شهردار تهران (از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای یک) برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران در ایلام دعوت کرد. 

در این جلسه همچنین پیرامون مسایل و اقدام های مشترک در حوزه پشتیبانی از گروه های جهادی در مناطق مختلف استان ایلام از جمله زرین آباد و میمه، بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به کنگره عظیم اربعین حسینی، ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری تهران در سنوات گذشته در حمایت از این کنگره باشکوه، از شهرداری تهران دعوت کرد تا در اربعین امسال نیز حضور پررنگی در کنار دولت و سایر دستگاه ها داشته باشد. 

شهردار تهران نیز در این دیدار با اشاره به عملیات غرور آفرین کربلای یک گفت: عملیات کربلای یکی از عملیات های بزرگ و تأثیرگذار در دروان دفاع مقدس بوده است و از نزدیک شاهد رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان ایلامی بوده ام. 

  زاکانی اظهار کرد: در رابطه با نقش مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی نیز همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان ایلام فرمودند، کل استان ایلام جزو السابقون در دفاع مقدس است.

ارسال نظرات