حجت الاسلام علیمحمدی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در جمع کارکنان سپاه استان ایلام گفت :اگر انقلاب اسلامی همراه با معرفت الهی نبود انقلاب ما نیز مانند انقلاب الجزایر و فرانسه منحرف می شد ، حرکت تحولی امام رحمه الله علیه بر اساس مبانی اسلام اصیل بود.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۶۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام گفت : اگر انقلاب اسلامی همراه با معرفت الهی نبود انقلاب ما نیز مانند انقلاب الجزایر و فرانسه منحرف می شد ، حرکت تحولی امام رحمه الله علیه بر اساس مبانی اسلام اصیل بود.

علیمحمدی با اشاره به حرکت پیش رونده نظام جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت گفت : مردم و مسئولین نظام باید در مسیر انقلاب چالاک و خستگی ناپذیر رو به جلو حرکت کرده و پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی را با توکل و توسل به خداوند متعال رقم بزنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام با اشاره به نقش ولایت پذیری در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : کسی که راه ولایت را چراغ راه خود قراردهد نا امید نخواهد شد و مهم ترین و بارزترین شاخصه برای حفظ دستاوردهای انقاب اسلامی و امام راحل (ره) ولایت پذیری است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم پرورش یافته مکتب امام راحل رحمه الله علیه بود گفت : رمز موفقیت حاج قاسم اطاعت پذیری بدون کم و کاست از ولایت فقیه بود اگر می خواهیم در مسیر انقلاب گام برداریم باید مکتب حاج قاسم را الگوی خود قراردهیم ، معرفی تفکر امام (ره) به جامعه می‌تواند موجب تربیت انسان‌های مجاهدی همچون حاج قاسم شود.

حجت الاسلام علیمحمدی با تاکید بر اینکه قدرت در آینده متعلق به جمهوری اسلامی و پیروان مکتب امام رحمه الله و مقام معظم رهبری است گفت : تشریح شخصیت معنوی امام رحمه الله علیه برای نسل جوان و بصیرت افزایی این نسل با انقلاب جهانی که امام پایه گذار آن بود ، توطئه های دشمنان اسلام را برای براندازی جمهوری اسلامی نقش برآب کرده و بنیان انقلاب اسلامی را محکم می کند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات