نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:
حجت الاسلام عربپور در یادواره شهدای دهستان جور کوهبنان گفت: امروز سرود «سلام فرمانده» در جهان غوغا به پا کرده و باعث سردر گمی و حیرت دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۰۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) گفت: شهدا به اسلام و انقلاب عزت بخشیدند و ما همه مدیون شهدا هستیم و شهیدان خودشان را فدا کردند و اسلام را به اعتلا بردند؛ بنابراین کاری حسینی کردند.

 

او می‌گوید: شهدا نیاز به یادواره‌ها ندارند؛ بلکه ما نیازمند به شهدا و نام آن‌ها هستیم؛ چون خون‌های پاک شهدا به ما حیات داده است.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان دشمنان به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستند؛ بنابراین باید به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر آن تاکید دارند، عنایت ویژه‌ای داشته باشیم و اهل قلم و بیان باید وارد بحث تبیین حضرت امام (ره) بشوند.

 

او گفت: امام (ره) از سال ۴۲ علم مبارزه با طاغوت را برداشت در حالی که درس مبارزه را از پدر و اجدادشان فرا گرفته بود.

 

حجت الاسلام عربپور می‌گوید: امام (ره) همه بلایا را برای مبارزه با طاغوت به جان خرید و ایشان مصداق مبارز واقعی بود و به تمام عرصه‌ها توجه داشت؛ بنابراین به خوبی در تاریخ درخشید.

 

او گفت: امام (ره) در بین تمام مراجع تقلید، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد که دوست و دشمن به این جایگاه اعتراف کردند؛ بنابراین انقلاب همچون طوفانی، جهان را در نوردید.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز نیرو‌های ما بر شرق و غرب عالم نظارت دارند و از نظر دفاعی امام (ره) مدلی به عنوان بسیج را به جهان عرضه کرد و در لبنان یمن، عراق، سوریه و... شاهد ارتش بزرگ جهان اسلام هستیم.

 

او گفت: در بُعد علمی امام (ره) حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را متحول کرد و انقلاب و مدلی از نوع حکومت اسلامی در جهان عرضه کرد.

 

حجت الاسلام عربپور می‌گوید: اعتماد به لطف الهی، ایمان به هدف، کار برای خدا، اخلاص در عمل، اعتلای کلمه حق، عزت بخشیدن به مردم و تلاش برای خیزش مسلمانان جهان از ویژگی‌های بارز امام (ره) بود.

 

او گفت: راه، افکار، سیره و دیدگاه ناب امام (ره) امروز در جهان سرایت کرده و در حال اجرا است؛ چون هدف ایشان انقلاب جهانی بود.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مسائل سیاسی امام (ره) پیشتاز سیاست مداران دوران بود و جلوی غارت ثروت کشور را گرفت و باعث پیشرفت کشور شد.

 

او گفت: امامین انقلاب برای دنیا انقلاب نکردند؛ بلکه برای احیای دین خدا قیام‌کردند و شهدا برای همین منظور رفتند.

 

به گفته حجت الاسلام عربپور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۷ توصیه موکد در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب کردند؛ بنابراین مواظب هویت انقلاب باشید که دشمنان اندیشه‌های امام (ره) را تحریف نکنند.

 

او می‌گوید: شهید سلیمانی، تاکید کرد مانند شهدا زندگی کنید؛ بنابراین باید تلاش کنیم از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کنیم؛ چون شهدا به دنبال ترویج اسلام بودند.

 

نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امام (ره) عشق به اسلام و آرمان‌های اسلام داشت و باید آرمانی فکر کنیم تا دشمن را بهتر و بیشتر بشناسیم؛ چون آنان به دنبال ناامید کردن ما هستند؛ البته این کید به خودشان برمی گردد.

 

 

ارسال نظرات