حجت الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه شهرستان سیروان در مراسم ارتحال امام (ره) در سیروان گفت:راهی که امام انقلاب در طول سالهای مبارزات خود رفتند آرزوی خیلی از علما و حتی ائمه و معصومین ما بود که یک حکومت دینی،اسلامی برپا کنند و این مهم در وجود این رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب بود.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۱۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، در سی و سومین سالگرد رحلت بنیان گذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( قدس سره) مراسمی در مسجد جامع شهر لومار برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیروان حجت الاسلام والمسلمین فریادی در سخنرانی که به همین مناسبت در جمع مردم ولایت مدار سیروان ، مسئولین ادارات ، کارکنان سپاه ناحیه سیروان داشت به خصلت های برجسته امام خمینی( ره) اشاره کرد و افزود: راهی که امام انقلاب در طول سالهای مبارزات خود رفتند آرزوی خیلی از علما و حتی ائمه و معصومین ما بود که یک حکومت دینی،اسلامی برپا کنند و این مهم در وجود این رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب بود.

وی افزود:توجه ویژه خداوند باعث شد که این حرکت عظیم توسط ایشان به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام فریادی به الگوبرداری  مسئولین در امورات خود از حرکت حضرت امام( ره) اشاره کرد و اظهار داشت: تاسی از حرکت امام در امورات می تواند برای مدیران نقطه عطف ونقشه راهی باشد که به امورات مردم توجه بکنند.

امام جمعه سیروان  در ادامه بیان داشت: تاسی از مکتب امام و راه ایشان ما را به جلو خواهد برد،چه در زمینه شخصی و چه در زمینه اجتماعی ومسائل دیگر ،هرکجا دم از مکتب امام زدیم پیشرفت خواهیم کردواگر خلاف مکتب امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم با مشکل بر مواجه می شویم .

امام جمعه شهرستان سیروان در ادامه صحبت های خود گفت: الگوی ما امام خمینی( ره) است بیاییم به این شخصیت نورانی متوسل بشویم ،از روح امام راحل مدد بخواهیم.

وی در پایان روی سخن را به مسئولین کرد و بیان داشت: به مسئولین عزیز میگوییم با مردم باشیدچون امام خواست، در کنار مردم باشید،از نگاه از بالا به پایین به مردم پرهیز کنید،از جدا افتادن از مردم پرهیز کنید،کمک کار این مردم عزیز باشید،که اگر این مردم نبودند نه انقلابی بود ،نه نظامی بود،تلاش این مردم با امام رحل نتیجه اش این شد که ما الان در این نقطه عزت داریم ،خدای نکرده اگر مسئولین تلاش خود را کم بکنند ،بد عمل کنند،کار را آن طور باید وشاید انجام ندهند خدای نکرده مردم از انقلاب روی گردان می شوند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: وظیفه شما مسئولین نسبت به مردم بیشتر می شود و رسیدگی شما هم باید بهتر از گذشته باشد همانطور که امام راحل فرمودند به فقرا ومستضعفین رسیدکی کنید اینها است که انقلاب اسلامی را بهتر می کند.

بعد از مراسم مردم و مسئولین با غبار روبی مزار شهدای گمنام  یاد شهیدان خمینی را گرامی داشتند.

امام خمینی (ره) الگوی خدمت رسانی بی منت مسئولین به مردم

ارسال نظرات