سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در پیامی از مردم ولایتمدار استان، مسئولین و خواهران و برادران انقلابی به جهت برگزاری مراسمات باشکوه و حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۱۱
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در پیامی از مردم ولایتمدار استان، مسئولین و خواهران و برادران انقلابی به جهت برگزاری مراسمات باشکوه و حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است:

قدردانی سردار حیدرنیا از البرزی ها به جهت برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

«با عرض سلام و خداقوت خدمت مسئولین و مردم ولایتمدار استان البرز. از زحمات و تلاش های مخلصانه همه خواهران و برادران انقلابی به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خوبی ها و خدمت خالصانه به زائران آن حضرت که با توفیق زیارت ولی امر مسلمین همراه شد، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

مشارکت چشمگیر آحاد مردم وفادار استان البرز در مراسم بزرگداشت روز 14 خرداد، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و حضور زائران عزیز به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی در حرم مطهر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، باز دیگر جلوه هایی شکوهمند از اقتدار ایران و وفاداری ملت به آرمان های الهی امام راحل را به نمایش گذاشت.

این حضور و مشارکت، نشان می دهد که تبلیغات مخرب و سوء دشمنان این نظام و تلاش های شبانه روزی آنان در راستای دلسرد کردن مردم از نظام و نیز اعمال فشارها و تحریم ها، تأثیری بر ایمان و اراده استوار مردم در گام نهادن در مسیر امام خمینی (ره) و پیمودن این راه نورانی و نیز ایستادگی در برابر دشمنان در جهت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی نداشته است.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردی از تبار حضرت زهرا (س)، همان که چفیه شهدا بر دوشش، نشان جانبازی در دستش، مرجعیت در سیره اش، شجاعت و تدبیر در امورش، ساده زیستی در زندگی اش و خلوص در عبادتش متجلی است، بار دیگر مراتب قدردانی خود را از مردم شریف و انقلابی استان البرز اعلام می دارم.

برادر شما علیرضا حیدرنیا»

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها