خبرهای داغ:
معاون رئیس جمهور گفت: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌ شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کار هستند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۲۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز به منظور جمع بندی نهایی طرح توسعه آبادان و خرمشهر به خوزستان سفر کرد.

سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از محل حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌ شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کار هستند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد.

وی با اشاره به تخریب بقایای ساختمان پس از اتمام آواربرداری، افزود: عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار وارد عمل شده همچنین دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: پیش بینی‌ها جهت صدور مجوزهای لازم در خصوص تخریب و تثبیت سازه متروپل انجام شده است.

وی ادامه داد: در سفر به آبادان و خرمشهر و در راستای بررسی طرح توسعه منطقه آزاد اروند مشکلات شهرستان‌های آبادان و خرمشهر احصا شده تا با پیش‌بینی اعتبارات لازم بخشی از مشکلات مردم این منطقه حل شود.

سید صولت مرتضوی تصریح کرد: پس از سفر روز جمعه رئیس جمهور از محل حادثه متروپل آبادان دستوراتی از جانب وی صادر شد که پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/م

ارسال نظرات
پر بیننده ها