گروه جهادی شهیده دکتر رضوان نورمند از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور در مناطق کم برخوردار شهرستان لردگان خدمت رسانی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۰۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی گفت: همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین در راستای خدمت رسانی به محرومین ، اعضای گروه جهادی شهیده دکتر رضوان نورمند بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به مدت دو شبانه روز در تعدادی از روستاهای کمتر برخوردار شهرستان لردگان ارائه خدمت نمودند.

امین شبان بیدله ضمن تشریح فعالیت های جهادی در استان چهارمحال و بختیاری، از حضور متخصصان رشته های زنان و زایمان، داخلی ، قلب، روانپزشکی و پزشک عمومی در قالب یک گروه توانمند در میان مردم روستاهای پشت کوه فلارد ، شاه نجف ، ده کهنه و امامزاده حسن در ایام ابتدایی دهه ی کرامت خبر داد.
به گفته این مقام مسئول، ویزیت و معاینه رایگان، ارائه مشاوره های بهداشتی و درمانی رایگان،ارائه خدمات دارویی رایگان و همچنین ارجاع به مراکز مربوط به درمان در کنار اشاعه فرهنگ خدمت و جهاد خالصانه از مهمترین خدمات این گروه جهادی در بخش پشتکوه فلارد بوده است.

ارسال نظرات