خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان صورت گرفت
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با حضور جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ،فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) و جمعی از مسئولان محلی معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۰۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

سردار نعمت الله باقری در این جلسه با اشاره به حوادث مشابه از جمله کشته شدن تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس آمریکا و بازتاب ضعیف خبری آن از سوی رسانه های دشمن افزود: دشمن در حادثه متروپل با بمباران خبری تلاش می کند تا مسئولان نظام را ناتوان نشان داده و به نوعی مردم را نسبت به مسئولان بد بین کند و مردم را مقابل نام اسلامی قرار دهد.


وی با تاکید بر اینکه حادثه متروپل آبادان حادثه ای بسیار تلخ و ناگوار بوده که همه مردم ایران را اندوهگین کرد گفت: در پی وقوع این حادثه دولت و نظام با تمام امکانات و ظرفیت برای کمک رسانی وارد عمل شدند ، حضور شبانه روزی وزیر کشور در نخستین شب حادثه در متروپل همچنین حضور نیروهای امدادی ، اورژانس و نظامی برای کمک رسانی در متروپل گواه این مطلب است.


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با بیان اینکه دشمنی دشمنان با ایران اسلامی به خاطر توان هسته ای ، نظامی و اقتصادی نیست بلکه اینها بهانه هستند چرا که دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران ریشه در ایدئولوژی ملت ایران دارد گفت: دشمن با ایدئولوژی ، راه امام راحل و اهداف نظام اسلامی که مبارزه با استکبار و استعمار در سراسر جهان است مخالف است و مواردی چون هسته ای و توان نظامی ایران را بهانه کرده است.
سردار پاسدار باقری اسلام هراسی را برنامه و هدف دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: قدرت اسلام باعث وحشت استکبار شده لذا توطئه اسلام هراسی را دنبال می کند تا از این طریق با نفوذ و اقتدار ایران اسلامی مقابله کند.


وی در ادامه به تشریح خدمات سپاه خوزستان در حوادثی چون سیل ، زلزله اندیکا و کرونا پرداخت و گفت: مردم یاری و مردمداری یکی از ماموریت های ویژه سپاه پاسداران است و در این راستا سپاه ولیعصر خوزستان علاوه بر کمک رسانی در سیل و زلزله در زمینه بازسازی مناطق آسیب دیده نیز ورود کرده ضمن اینکه در اجرای طرح مقابله با کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی نیز عملکرد شاخصی داشته است.


وی از طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا به عنوان یکی از طرح های بسیار موفق سپاه در استان خوزستان نام برد و گفت: سپاه خوزستان برای اجرای این طرح تمام امکانات و ظرفیت ها را در شهرهای مختلف استان خوزستان به صورت شبانه روزی بکار گرفت.


جانشین فرمانده سپاه خوزستان در خاتمه با تجلیل از عملکرد ۴ ساله سرهنگ دوم علیرضاایمانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش ضمن معرفی سرهنگ سیدعطاالله موسوی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه بر مردم یاری و مردم داری و تعامل خوب و سازنده با مجموعه شهرستان شوش تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها