رزمایش جهادگران فاطمی باحضور و سخنرانی رئیس جمهور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۰۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهور و تعدادی از وزرای ایشان به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: برنامه ریزی برای حضور رئیس جمهور در جمع جهادگران استان پیش بینی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) از اجتماع بزرگ گروه های جهادی استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: این گروه های جهادی در دهه کرامت به مناطق محروم استان اعزام شده و انواع خدمات را به مردم استان ارائه می کنند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جمع جهادگران استان، اظهار کرد: این برنامه با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی در روز سفر ریاست جمهوری به استان برگزار می شود.

فولادی با بیان اینکه در این رزمایش 179 گروه جهادی حضور دارند، تصریح کرد: گروه های جهادی با بدرقه رئیس جمهور به مناطق پیش بینی شده برای انجام خدمات متنوع پزشکی، دامپزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی اعزام می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در مناسبت ها و ایام مختلف سال به مناطق محروم استان اعزام می شوند که علاوه بر احصاء مشکلات مناطق و روستاها برای رفع آن ها می کوشند.

ارسال نظرات