امام جمعه وردنجان درجمع بسیجیان روستای تومانک گفت: شما بسیجیان عزیز و مقتدر سربازان ولایت هستید.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۲۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی با تبریک دهه ی کرامت و فرخنده میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، به اهمیت کارها با روحیه بسیج اشاره کردو گفت: شما بسیجیان عزیز و مقتدر سربازان ولایت هستید، هر کجا مشکلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش می آید،بسیج در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه چشم داشتی حضور مقتدرانه و هوشمندانه دارید.

این مقام مسئول، به جانفشانی و افتخار آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب و سالهای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: افتخار بسیجیان مخلص در دفاع مقدس این است که با ایثار، فداکاری و جانفشانی در کنار سایر نیروهای مسلح، اجازه نداند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند.

امام جمعه وردنجان ادامه داد: عزیزان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس وقتی در مقابل ارتش بعثی که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی بود، قرار می‌گرفتند شجاعانه با نیروهای نظامی دشمن جنگیدند و آنان را شکست دادند.

وی افزود: امنیت و آرامشی که امروزه در این کشور حاکم است ثمره خون مقدس شهدا، ایثارگران رزمندگان و حضور فعال و ثمر بخش نیروهای بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی است.

حجت الاسلام محمدی اظار داشت: کارهای شما بسیجیان عزیز باید به صورت ریشه ای و ماندگار باشد تا نسل به نسل از برکات کار فرهنگی شما استفاده کنند، امروز ایران اسلامی به کارهای عمیق و ریشه دار فرهنگی نیاز دارد.

امام جمعه وردنجان گفت: باید از یک کار شما ده ها کار فرهنگی دیگر بجوشد و در جامعه منتشر شود، از جمله  کارهای شما جوانان بسیجی در حوزه فرهنگ، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب جامعه است.

ارسال نظرات