خبرهای داغ:
سردار اباذری در ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم عباس دانشگر در جمع مردم سمنان گفت:شهدا چراغ راه کمال و حقیقت هستند و شهید عباس دانشگر جوان مومن و انقلابی است که باورش سربازی امام زمان(عج) بود.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۴۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵

سردار اباذری: شهید عباس دانشگر جوان مومن و انقلابی است که باورش سربازی امام زمان(عج) بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید اباذری جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم عباس دانشگر در گلزار شهدای امامزاده علی اشرف سمنان اظهار داشت:شهادت در جوانی یک توفیق است و آرزوی شهادت را هرگز از خود دور نکنید و کسی که مثل شهید زندگی کند بدنبال گناه نمی رود و رمز شیفتگی دل ها به شهدا و جاذبه شهید عباس دانشگر متاثر از اخلاص این شهید است.
سردار اباذری افزود:شهدا با خدا معامله واقعی و صادقانه کردند و خداوند متعال نیز آنها را خرید.
جانشين قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد:عباس دانشگر ویژگی های برجسته ای دارد اما از شاخص ترین این خصوصیات، ارتباط معنوی وی با خداوند متعال و ولایتمداری است که به او عزت داد و باور شهید عباس دانشگر سربازی امام زمان(عج) بود.
جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)افزود:در شهید عباس دانشگر پاکی و زلالی موج می زد و و در حقیقت این شهید مایه افتخار مردم سمنان است.

سردار اباذری: شهید عباس دانشگر جوان مومن و انقلابی است که باورش سربازی امام زمان(عج) بود
خاطر نشان می شود شهید مومن انقلابی عباس دانشگر در بیستم خرداد یک هزار و سیصد و نود و پنج در حالی که بیست و سه بهار از سن او می گذشت در منطقه خلصه در حومه جنوبی حلب سوریه با موشک تاو آمریکایی به شهادت رسید و پیکر مطهر شهید عباس دانشگر پس از تشییع باشکوه در دانشگاه امام حسین(ع) به زادگاهش سمنان آورده شد و در شهرستان سمنان هم پس از تشییع مردم شهید پرور در امامزاده حضرت علی اشرف(ع) به خاک سپرده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها