فرماندار شهرستان پیشوا گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران، باعث بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان شد و امروز اکثر شهدای مدافع حرم، از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۷۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم تاجیک‌نوری روز چهارشنبه در آئین تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم شهرستان پیشوا که به مناسبت دهه کرامت در باغ ملی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، موجب شد تا مسلمانان و آزادیخواه جهان، راه را برای آزادی خود از چنگال حکام ظالم و استکبار جهانی پیدا کنند و بیداری اسلامی ثمره این انقلاب شکوهمند است.
وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام که برای صدمه زدن به این نظام الهی از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، تلاش کردند تا با ایجاد گروه‌های تروریستی، ضمن بر هم زدن امنیت منطقه، تهدیدی جدی برای ایران اسلامی باشند غافل از این که جوانان انقلابی و مسلمانانی که دل در گرو ولایت‌فقیه داشته و از رویش‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، به مقابله با آنان پرداخته و این توطئه را نیز خنثی می‌کنند.

وی افزود: قطعا اگر ایثار و از خودگذشتگی جوانان مدافع حرم خارج از مرز‌های کشور نبود، امروز مجبور بودیم که در مرز‌های کشور با دشمنان اسلام به مقابله بپردازیم، امنیتی که امروز به واسطه خون شهدای مدافع حرم در منطقه به دست آمده، نتیجه این ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده معظم آنان است.
تاجیک‌نوری با تقدیر از ایثار و صبوری پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم اظهار داشت: صبر بر شهادت عزیزان و سرمایه‌های زندگی خانواده شهدا باعث شد تا امروز پرچم اسلام و ولایت‌فقیه در جهان افراشته شده و توطئه دشمنان در مقابله با اسلام ناب محمدی خنثی شود.
در این مراسم از دختران شهدای مدافع حرم پیشوا قدردانی شد.

 

ارسال نظرات