خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از شهروندان و گردشگران خواست از شنا در مناطق ممنوعه رودخانه دز و نقاطی که تابلوی هشدار نصب شده خودداری کنند.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۶۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

روح اله بهشتی فرد افزود: همه ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور هموطنان و گردشگران در حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌های آبیاری و زهکشی برای شنا، فرار از گرما و گذراندن اوقات فراغت هستیم که در برخی موارد بی‌ توجهی به تابلوهای هشدار دهنده شنا ممنوع در این مناطق ممنوعه، حوادث تلخی را رقم می‌زند.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته آمار غرق شدن در رودخانه دز حدود ۱۵ نفر در سال بود گفت:در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، آمار غرق شده‌ها کاهش یافته و امسال تاکنون مورد غرقی نداشتیم.

بهشتی فرد ادامه داد: با برگشتن شرایط به حالت عادی و حضور دوباره گردشگران در این شهرستان لازم است شهروندان و گردشگران به این مساله توجه ویژه‌ داشته باشند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از شهروندان خواست در هیچ شرایطی در محل‌هایی که تابلو (شنا کردن ممنوع) وجود دارد و یا ناجی غریق حضور نداشته باشد شنا نکنند، تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی افزود: به دلیل شرایط اجتماعی و روانی، جامعه تاب حوادث دلخراش و قابل کنترل را ندارد لذا از مردم تقاضا می‌شود با توجه ویژه و دقت به نکات ایمنی از بروز هرگونه حوادث پیشگیری کنند.

بهشتی فرد همچنین از شهروندان و گردشگران خواست در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، با شماره گیری تلفن ۱۲۵ آدرس دقیق محل حادثه را به ستاد فرماندهی عملیات اطلاع داده، تا در اسرع وقت به حادثه دیدگان خدمت رسانی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها