خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری عامل قطع درختان باغات مسیر گنجنامه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۹۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ هادی نجفی صالح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی ثبت چندین مورد شکایت از قطع درختان باغات مسیر گنجنامه، شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی همچنین تشدید گشت‌زنی در این مسیر و تمرکز بر موضوع، ماموران کلانتری ۱۲ یک متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به این که نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری‌رسان ما در خدمت رسانی و برقراری امنیت در سطح شهر باشند.

*کشف ۹ عدد سکه تقلبی و دستگیری باند ضاربان در همدان

وی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود یک باند ضارب سکه تمام بهار طلا از یکی از استان‌های همجوار به استان به قصد فروش در بازار طلا فروش‌های همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

نجفی‌صالح افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، یک باند ۳ نفره در این خصوص شناسایی و یکی از آنان به همراه ۹ عدد سکه تقلبی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شد.

وی با اشاره به اینکه ۷ شاکی در این خصوص شناسایی شده‌اند، گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم از منابع و مغازه‌های معتبر نسبت به خرید و فروش طلاجات و زیور آلات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات