خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط پلیس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۰۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

سرهنگ نبی شکرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی ویان شهرستان کبودراهنگ حین گشت زنی در محور اصلی، به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی بیشتر از این خودرو، ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی حمل که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

*کشف موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سارق در کبودراهنگ

وی ادامه داد: ماموران گشت انتظامی بخش شیرین سو کبودراهنگ نیز حین گشت‌زنی هدفمند به یک دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

شکرویسی افزود: با استعلام به عمل آمده مشخص شد، این موتورسیکلت سابقه سرقت از استان تهران را دارد که ضمن دستگیری سارق، موتورسیکلت نیز جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال شد.

وی بی‌توجهی به هشدار‌های پلیس و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده را از مهمترین علل بسترساز وقوع سرقت قلمداد کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری ۱۲ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کبودراهنگ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت کابل مخابراتی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ۲ سارق موتورسیکلت، ۴ سارق خودرو و ۶ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

شکرویسی با بیان این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: در اجرای این طرح، ۱۲ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف و اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ به شهروندان توصیه کرد: همواره ضمن رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی، هشدار‌های پلیس را جهت کاهش و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی مانند تصادف و سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو، مد نظر داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعاً موضوع را از طریق تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات