برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )

کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان، در نواحی مقاومت بسیج شهرستان های چرام، کهگیلویه، لنده، بهمئی و گچساران با هدف توانمند سازی فرماندهان حوزه و پایگاه برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۸۲۱۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم از ۱۷ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در نواحی مقاومت بسیج  شهرستان های مذکور برگزار شد.
سیده ماه منیر گرجی زاده هدف از برگزاری این دوره را اهمیت ویژه جایگاه زنان در اسلام دانست و افزود: الگوی که توسط انقلاب اسلامی معرفی شد زنی است که در ارتباط با خدا و خانواده و جامعه ایفای نقش می‌کند و در بزنگاه های سیاسی و اجتماعی یک کنش‌گر است و از طرفی در حفظ خانواده و نقش مادری کوشاست .

مسئول بسیج جامعه زنان استان ضمن حضور در آیین افتتاحیه نمایشگاه اسوه پایگاه های لنده که در حسینیه سپاه ناحیه برگزار شد ، از فعالیت های پایگاه ها بازدید به عمل آورد .

برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )برگزاری کارگاه آموزشی تبیین الگوی سوم در نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و بویراحمد +(تصاویر )

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار