به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی و خدمت رسانی شایسته به مشترکان ، یک دستگاه شیرخط ۴۰۰ میلی متری بر روی خط انتقال خیابان ابن بابویه شهرستان ری نصب شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۲۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

مدیر ناحیه4(شهرری) آبفای منطقه6تهران با اعلام این خبر گفت: در پی از کار افتادن شیر فشارشکن خیابان ابن بابویه، روبه روی مسجد ماشاالله، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و نصب یک دستگاه شیرخط 400 میلی متری، با هدف ارتقای توان اعمال مدیریت شبکه به ویژه در زمان های اضطراری، تنظیم فشار شبکه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، بر روی خط انتقال 400 میلی متری اجرا شد.

عبدالله مجاهد ارتقای کمی و کیفی آب به ویژه در روزهای گرم سال و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکان را از مهم ترین اهداف اجرای این عملیات برشمرد و افزود: در این عملیات اصلاح و بازسازی شبکه همچنین به صورت همزمان یک دستگاه شیر آتش نشانی ایستاده(پیلاری) و یک دستگاه شیر خط 100 میلی متری نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با سپاس از همکاری و تلاش موفقیت آمیز گروه امداد ناحیه شهرری و گروه فشارشکن آبفای منطقه خاطرنشان کرد: این عملیات بازسازی شبکه با برنامه ریزی و اجرای دقیق و همچنین زون بندی مناسب در زمان اجرا،، با کمترین زمان قطعی و افت فشار آب و در کمتر ین زمان ممکن به پایان رسید.

این ناحیه ، کل محدوده شهرداری منطقه 20 و بخشی از منطقه 15 تهران با جمعیت ثابت شهری و روستایی به تعداد 558 هزار و 684 نفر را زیر پوشش دارد و به دلیل خدمت رسانی به زائران  بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در واقع یک شهر  با جمعیت یک میلیون نفری را زیر پوشش خدمات دهی قرار داده است.

 

 

 

ارسال نظرات