در دهه کرامت ۸۰ راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان استان توزیع شد
کد خبر: ۹۴۳۸۲۷۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه جانشین  رئیس ستاد دهه کرامت استان بوشهر گفت: در طول دهه کرامت و حضور خدام رضوی و همزمان  با برپایی جشن زیرسایه خورشید  ۸۰ گوسفند راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان و محرومان  استان بوشهر توزیع شد.

مهران خورده‌بین گفت:هشت نفر از خدام حرم رضوی در استان بوشهر حضور دارند که  متشکل از خادمان حرم و مبلغان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی برای شرکت در ویژه برنامه‌های این ایام به استان بوشهر سفر کرده‌اند.

وی  از همکاری‌های امام جمعه گناوه و دست اندر کاران جشن میلاد امام رضا (ع) و جشنواره زیر سایه خورشید
تقدیر و تشکر نمود
خورده بین بیان داشت:شعار دهه کرامت امسال "همه خادم الرضاییم"جهاد عالمانه، خدمت کریمانه" در نظر گرفته شده که بر گرفته از شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب تعیین شده است.

خورده بین مقدم اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی که از ابتدای سال محقق شده در استان بوشهر در حال توزیع است که  بخش زیادی از آن سهم شهرستان گناوه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در شب میلاد امام رضا (ع) هفت هزار پرس غذا توسط کانون مرکز خدمت رضوی گناوه، طبخ و برای توزیع در بین نیازمندان درنظرگرفته شده است.

معاونت کانون‌های خدمت رضوی و جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر گفت: ۳۰ راس گوسفند همزمان با حضور خادمان حرم رضوی در جشن زیرسایه خورشید شهرستان گناوه ذبح و بین نیازمندان در حال توزیع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها