خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: مصدوم حادثه متروپل آبادان که در این بیمارستان بستری بود مرخص شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۱۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

میثم معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با تلاش مداوم و شبانه‌روزی مسئولین، پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، فاطمه قاسمی خانقاه، مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ از این بیمارستان ترخیص شد.

وی در همین ارتباط افزود: این مصدوم پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز بیان کرد: این مصدوم علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه به دلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی بسر می‌برد.

وی عنوان کرد: با تأکید ریاست دانشگاه و پیگیری شبانه‌روزی معاونت درمان دانشگاه، از بدو ورود این بیمار و اختصاص سرویس مراقبت‌های ویژه، اقدامات، هماهنگی و مشاوره‌های لازم گروه‌های مختلف پزشکی انجام شد.

معزی خاطرنشان کرد: همچنین بنا به نیازسنجی اساتید گروه نفرولوژی، جهت احیای فعالیت کلیه‌ها، پس از کاتتر گذاری، همودیالیز و دارو درمانی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز اضافه کرد: خوشبختانه این بیمار با گذشت حدود ۲۰ روز تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان گلستان، با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها