خبرهای داغ:
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت : برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باشکوه اربعین امسال انجام شده است .
کد خبر: ۹۴۳۸۳۲۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

ولی الله حیاتی در نشست ستاد اربعین حسینی استان در پایانه مرزی چذابه گفت: با توجه به تقسیم کار صورت گرفته میان دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌های معین مرز چذابه انتظار می‌رود اقدامات عملیاتی و اجرایی از هفته آینده آغاز شود.

وی افزود: طی همین هفته مشکلات نرم‌افزاری و دستگاه‌های مورد نیاز لازم برای بهبود در تردد زائران از مرز و بازگشت آن‌ها احصا و تامین شوند تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای خاک عراق از طریق سرکنسول کشورمان در بصره در حال پیگیری هستیم و تلاش می‌کنیم متناسب با افزایش ظرفیت‌های ایجاد شده در خاک خودمان در طرف عراقی نیز این ظرفیت‌ها فراهم شود.

حیاتی با اشاره به اینکه برای رفاه زائران حسینی لازم است یک توازن دو جانبه در مرز‌ها صورت پذیرد که پیگیر این مساله هستیم، گفت: به یاری خداوند و با عملی شدن برنامه‌ها و تقسیم وظایف امیدواریم شاهد برگزاری اربعین حسینی باشکوه در سال ۱۴۰۱ باشیم.

گفتنی است در این جلسه همچنین مقرر شد نصب سه کیلومتر سایبان و مه‌پاش، ایجاد تامین وسایل سرمایشی و ابرسانی، افزایش ظرفیت پارکینگ، احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و … نیز انجام گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها