خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از ویزیت رایگان چشم پزشکی در روز جاری در کلینیک بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۳۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرهنگ پاسدار احمدی افزود: این مرحله از ویزیت رایگان پس از هماهنگی با بیمارستان آیت الله طالقانی و شناسایی بیماران از میان نوجوانان دارالایتام آبادان برگزار شد که در این طرح بیماران نیازمند به صورت رایگان معاینه شدند و در آینده با تشخیص پزشک، عینک رایگان دریافت خواهند کرد.

ایشان در ادامه ضمن دعوت از خیرین سلامت جهت ارائه هر چه بیشتر خدمات رایگان پزشکی عنوان نمود: پزشکان داوطلب (عمومی و متخصص)، کارشناسان رشته های پیراپزشکی، خیرین گرامی و علاقمندان به شرکت در ویزیت های رایگان می توانند از طرق تماس با شماره تلفن 09357864989 جهت همکاری با کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان اعلام آمادگی نمایند.

 

برگزاری جلسه تعامل سپاه آبادان با منطقه آزاد اروند

جلسه تعامل و پشتیبانی از اهداف و برنامه های فرهنگی شهرستان با حضور مسئولین سپاه ناحیه آبادان و منطقه آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، این برنامه با حضور مسئولین فرهنگی سپاه و مسئولین منطقه آزاد اروند ، روز شنبه ۲۱خرداد همزمان با ولادت امام رضا(ع) در سالن جلسات سپاه ناحیه آبادان برگزار شد.

در آغاز سرهنگ احمدی ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) خدمت میهمانان برنامه خیر مقدم عرض کردند و خواستار شنیدن نظرات شورا شدند.

در ادامه برنامه حجت الاسلام فرحی، مسئول معاونت فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه اروند ضمن تبریک ولادت امام هشتم افزود: من خود یک بسیجی هستم و ما در منطقه آزاد اروند هشت اولویت فرهنگی داریم. اول: هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی در شهرستان نمود پیدا کند. دوم: کارگاه های رشد خانواده و جمعیت ایرانی ،اسلامی برگزار شود. سوم: اخلاق فرهنگ عمومی جامعه ارتقا یابد. چهارم: هنر ایرانی و اسلامی در شهر ارتقا پیدا کند. پنجم: محصولات و صنایع بومی آبادان به عرصه اقتصاد شهر ورود کند. ششم: جهاد تبیین در شهرستان انجام شود. هفتم: حلقه های میانی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فعال و تقویت شود. هشتم: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت.

در ادامه سایر مسئولین سپاه ناحیه آبادان پیشنهادات ، انتقادات و درخواست های خود را از منطقه آزاد اروند مطرح کردند و خواستار رسیدگی به این معضلات و کاستی ها که در شهرستان وجود دارد را با همفکری و تعامل صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها