خبرهای داغ:
بهمن شهریاری گفت: اقدامات سربازان گمنام جمهوری اسلامی ایران بر منطقه ونظام بین الملل سبب شده که در منطقه تغییر و تحولات اساسی رخ دهد،ابهتی که امروز در مقابل دنیای استکبار ایستاده و اعلام می کند دوران بزن دررو گذشته توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

بهمن شهریاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: روزگاری مسئولین ایران در غارت اموال و حیثیت کشور در حوزه ملی و بین المللی نقش داشتند و آمریکا، انگلیس و فرانسه از این اقدامات سود می بردند.

وی افزود: اما با بروز انقلاب اسلامی، گفتمان و شعارهایی مانند "ما می توانیم"، "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی"، مبارزه با ظلم و استکبار و ایجاد عدالت اجتماعی متولد شد و در این سال های متمادی تحقق پیدا کردند.

شهریاری با بیان اینکه نسل های جدید انقلاب درحال عملیاتی کردن اهداف و آرمان های امامین انقلاب هستند، گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران به مدد امام بزرگوار و مقام معظم رهبری توانست تمام شعارهایی که یک روز برای ما آرزو بود را جامه ی عمل بپوشاند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اکنون نیز ایران در جهان دارای جایگاهی است که رهبری فرمودند اگر دشمنان دست از پا خطا کنند توسط جبهه مقاومت در امان نمی مانند و دوران بزن در رو تمام شده است اما دشمنان با دید شعاری به این گفتمان ولایت نگاه کردند و خطاهایی نیز مانند شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را مرتکب شدند.

وی عنوان کرد: ایران نیز در همان ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد که حاج قاسم را به شهادت رساندن؛ با شلیک ۱۳ موشک به پایگاه عین الاسد در عراق که مقر ژنرال ها و سربازان آمریکایی بود؛ انتقام این جنایت را گرفت. این حمله موشکی در شرایطی اتفاق افتاد که هیچ کشوری شجاعت شلیک با تفنگ بادی را به منافع آمریکایی ها نداشت، با همین اقدام شجاعانه به دنیا ثابت کردیم که می توان به راحتی از استکباران انتقام گرفت و به آن ها سیلی زد.

شهریاری ادامه داد: اکنون کشورهای مستعمره و سلطه پذیر به این باور رسیدند که می توان در مقابل استکباران قد علم کنند و به چهره جنایتکار آن ها سیلی زد و نهراسید.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: چندی پیش مدافع حرم صیاد خدایی را در بی دفاع ترین حالت ممکن به شهادت رساندند ما نیز در مقابل، رئیس ترور رژیم صهیونیستی که در منطقه طراحی ترور را برنامه ریزی می کرد را در فضایی که توسط کشورهای عربی حفاظت می شد و در انظار افسران زبده و عملیاتی رژیم صهیونیستی به هلاکت رساندیم و از قبل نیز این وعده را داده بودیم.

وی با بیان اینکه ابهتی که امروز در مقابل دنیای استکبار ایستاده و اعلام می کند دوران بزن دررو گذشته توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شد، گفت: هر کشوری که دارای قدرت ملی باشد در ایران ستون ها را تشکیل می دهد و امنیت ملی نیز ثمره این پایه های استوار و محکم است.

شهریاری ریشه این قدرت ملی مبانی گفتمانی امام راحل از جمله عدالت اجتماعی، استقلال، کرامت انسانی و... دانست که تبدیل به ساختار و سپس در جامعه جاری شد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: امروزه نیز هر آزاده ای که در سراسر دنیا بخواهد در مقابل استکبار ایستادگی کند در ذیل مبانی جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد،

وی با اشاره به نزول استکبار در نقاط مختلف جهان اضافه کرد: توقیف کشتی های یونانی که در مقابل اقدام نادرست دولت یونان صورت گرفت نشان از قدرت بالای جمهوری اسلامی در منطقه دارد، برخی هنوز معنی تمام شدن دورارن بزن در رو را درک نکرده اند و یک شعار می دانند در حالی که این شعار بارها توسط جریان مقاومت و سپاه تحقق پیدا کرده است.تا استکبار وجود دارد جمهوری اسلامی در مقابل ظلم ایستادگی می کند و هر حرکتی را پاسخ خواهد داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها