مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه‌ها در آینده‌ی کشور گفت: دانشگاه‌ها با آگاهی بخشی نقش موثری در آگاهی جامعه و تولید فرهنگ دارند.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۸۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج، کارگروه دانش و صنعت با رویکرد ارتباط میدانی واحد‌های تولیدی و خدماتی با متولیان دانش کشور، توسعه و حضور شرکت‌های دانش بنیان در فرایند تولید و حضور دانشجویان نخبه در عرصه تولید کشور با حضور محمد سعید سیف، مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حمیدرضا الله بداشتی، مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور، سردار مهدی رحیمی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور و همچنین مدیر کلان ارتباط با صنعت دانشگاه امیر کبیر، علم و صنعت، شریف، تهران، خارزمی و جمعی از نخبگان صنعت و دانشگاهی در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

الله بداشتی، مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور در این مراسم با بیان اینکه ارتباط میان صنعت و دانشگاه یکی از ضروریات کشور است گفت: پایان نامه‌هایی که در دانشگاه‌ها در حال خاک خوردن هستند نمی‌توانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه‌ها در آینده‌ی کشور گفت: دانشگاه‌ها با آگاهی بخشی نقش موثری در آگاهی جامعه و تولید فرهنگ دارند.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: زمانی در مسیر پیشرفت، رشد و تعالی کشور قرار می‌گیریم که نیاز‌های صنعت و جامعه رفع شود و ارتباط بین دانشگاه‌ها، صنعت و جامعه برقرار و مشکلات حل شود.

ارسال نظرات