خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن در عمل ثابت کرده، که خیمه ولایت را نشانه گرفته است، بنابراین باید بیش‌ از پیش با هوشیاری رفتار کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۸۶۲۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش بسیج از میاندوآب، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ۲۱ خرداد در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند، خیمه ولایت‌فقیه را نشانه گرفته‌اند و به دنبال زدودن باور و اعتماد مردم از ولی‌امرمسلمین هستند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل این سری تهدیدها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی هوشمندانه رفتار کنیم، به رسانه‌های معاند، بیگانگان و عوامل داخلی اجازه جولان ندهیم، اضافه کرد: امروزه صدای شکستن استخوان‌های آمریکای جهان‌خوار به گوش می‌رسد، ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پویاتر از سابق به مسیر خود ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه قرار گرفتن آمریکا در مسیر افول و نابودی، یک واقعیت محض و غیرقابل‌انکار است، اضافه کرد: رسانه‌های آنها هرچقدر تلاش کنند، واقعیت‌ها را به شکل دیگر نمایش دهند، هرگز موفق نمی‌شوند.

وی بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان به واسطه اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ درصدد بودند، شهید فهمیده‌ها از کتب درسی، ذهن و باور نسل جدید پاک شود، حال آنکه نام و یاد شهدا همواره با این ملت فرهیخته است.

وی با بیان اینکه، مقام معظم رهبری در سه دهه گذشته به ویژه چند سال اخیر، مسئولان جمهوری اسلامی ایران را در دیدارها و بیانات زیادی مورد خطاب قرار داده و تلاش کردند، انتظارات‌شان از مسئولان کشور را تبیین کنند، تا به این ترتیب یک تصویر روشن از مسئول تراز انقلاب وجود داشته باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مقام معظم رهبری جلوه‌ای از مسئولیت‌پذیری مطلوب برای پیشرفت و تعالی کشور را به تصویر کشیده‌اند، تا مسئولان با نزدیک کردن خودشان به این ویژگی‌ها کشورمان را در مسیر رشد قرار دهند، مهم‌ترین و جامع‌ترین سند برای اقدام و عمل در هر زمینه‌ای، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار حسین فرج‌زاده به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب معرفی و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات