مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتح استان بازدید و مسائل و مشکلات کارکنان و رزمندگان این یگان را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۶۴۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک صبح امروز از بخش های مختلف تیپ ۴۸ فتح استان بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ و فرماندهان و رزمندگان این یگان نظامی ،حجت الاسلام حکمتی نیک را همراهی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خدمات ارزنده رزمندگان تیپ ۴۸ فتح و حضور آنها در مناطق مرزی شمالغرب کشور تقدیر و قدردانی کرد.

حکمتی نیک همچنین در جریان مسایل و مشکلات تیپ ۴۸ قرار گرفت و بر ضرورت پیگیری و رفع این مشکلات تاکید کرد.

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتحبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تیپ ۴۸ فتح

 

ارسال نظرات