خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بهبهان خبر داد

اجرای برنامه های متنوع سالروز میلاد امام رضا (ع) در بهبهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان از اجرای صدها برنامه متنوع بمناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در شهرستان بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۰۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب با اعلام این خبر گفت: هم زمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت آقا علی ابن موسی الرضا ع جشن ها و برنامه های مختلف فرهنگی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بخش های مختلف شهرستان بهبهان اجرا شد.

قاسمی خشاب افزود: حضور خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم مقدس بارگاه امام رضا ع از جمله اقداماتی بود که با برنامه های متنوع به همراه بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در تشریح برنامه های حضور خدام آستان قدس رضوی در بهبهان گفت: آئین استقبال از خدام حرم رضوی در حرم مطهر امامزاده حیدر ع به همراه اقامه نماز جماعت و دعای ندبه، حضور در بیمارستان های شهرستان و عیادت از بیماران بستری، حضور در منزل شهید درویش پسند شهید تازه شناسایی شده بهبهان، برنامه صلح و سازش و رضایت از جرائم غیر عمد، حضور در گلزار شهدای بهبهان و یادمان شهدای گمنام بهبهان، حضور در خانه سالمندان آل یاسین و دیدار با سالمندان، حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، دیدار با بیماران سرطانی و صعب العلاج، دیدار با خانواده جانبازان و شهدای دفاع مقدس و دیدار با مددجویان خیریه کرامت امام رضا ع از جمله برنامه های خادمین آستان قدس رضوی در بهبهان بود.

سرهنگ قاسمی خشاب با اشاره به اجرای ایستگاه های صلواتی متعدد و محفل های جشن در مساجد و پایگاه های بسیج و منازل در تشریح جشن های بزرگ در شهر بهبهان نیز گفت: با حضور خدام رضوی و طبق رسم هرساله جشن های بزرگ شهرستانی نیز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و با برنامه های متنوع همچون سرود، مولودی خوانی، نمایش و نورافشانی در محوطه تبلیغات سپاه و پارک بزرگ شاهد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان در پایان شرکت پرشور شهروندان در مراسم های دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا ع را نشانه عشق و ارادت مردم میهن اسلامی ایران به آقا علی ابن موسی الرضا ع و خاندان عصمت و طهارت و همچنین پاسخ دندان شکن به خباثت های ایادی کفر عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار