خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در مراسم تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگيان و منتخبین جشنواره "انا القاسم"؛
سرهنگ بغدادی گفت: ۵۲۲ اثر در دبیرخانه استانی جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگيان دریافت شد و در پایان ۹ اثر به عنوان آثار برتر استانی برگزیده شدند.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۱۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

اقزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز، مراسم تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگيان و منتخبین جشنواره انا القاسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین و سرهنگ بغدادی مسئول بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.

سرهنگ بغدادی مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین با تجلیل از تلاش های معلمان در دوره فراگیری کرونا، اظهار کرد: ۵۲۲ اثر در دبیرخانه استانی جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگيان دریافت شد و در پایان ۹ اثر به عنوان آثار برتر استانی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگيان با رویکرد ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در سطح کشور با مشارکت ۷ هزار ۴۶۹ فرهنگی برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین با اشاره به اهداف جشنواره عنوان کرد: پرداختن به مسائل اساسی آموزش و پرورش و پیدا کردن راهکار های مناسب برای حل آنها، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف نظام تعلیم و تربیت کشور به ویژه آموزش و پرورش،
تولید و بازتولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان بسیجی، ایجاد هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از مهمترین اهداف جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان است.

وی افزود: سازمان بسیج فرهنگیان کشور با مشارکت برخی معاونت های وزارت آموزش و پرورش از جمله معاونت پرورشی، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پژوهشگاه مطالعات، دانشگاه فرهنگیان کشور و پژوهشکده فرهنگ و معارف دفاع مقدس شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان را برگزار نموده که در استان های مختلف به اجرا درآمده است.

سرهنگ بغدادی با اشاره به جشنواره «انا القاسم» بیان کرد:«انا القاسم»، جشنواره فرهنگی هنری است که به همت بسیج فرهنگیان استان قزوین برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: استقبال بی نظیر فرهنگیان سراسر استان از این جشنواره نوید بخش رشد و گسترش روحیه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در بین مدارس است و این موضوع خود بیان کننده این حقیقت است که شهید حاج قاسم سلیمانی هنوز هم اثرگذار و چراغ راه برای جامعه و فرهنگیان عزیز است.


انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها