مدیر اجرایی کانون‌های فرهنگی زنان بلوچ استان سیستان و بلوچستان:
خواجویی نژاد گفت: بانوان کارآفرین با ایده‌های خلاقانه کسب و کار و شرکت‌های موفق‌ خود در جشنواره می‌توانند برای پیشبرد اهداف خود برای موفقیت‌های پیش رویشان گام‌های محکمی بردارند.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۵۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر اجرایی کانون‌های فرهنگی زنان بلوچ استان سیستان وبلوچستان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: دومین جشنواره بانوی نخبه‌ی سیستانی و بلوچستانی از روز گذشته در زاهدان آغاز به کار کرد.

وی افزود:  بانوان کارآفرین استان سیستان و بلوچستان بار دیگر برای برپایی جشنواره روزهای متوالی در کنار دیگر مجموعه‌ها کنار هم گرد آمدند و خدا را شکر که توانستند نماینده بانوانی باشند که به دنبال الگو هستند.

زهرا خواجویی نژاد با بیان این‌که 25 غرفه از شهرستان‌های، استان سیستان و بلوچستان در جشنواره حضور دارند؛ تاکید کرد: کارآفرینی واقعا امری دشوار است و بانوان کارآفرین می‌توانند از نظر نیروی کار عامل مهمی برای توسعه‌ی اقتصادی به شمار آیند، بانوان کارآفرین با ایده‌های خلاقانه کسب و کار و شرکت‌های موفق‌ خود در جشنواره می‌توانند برای پیشبرد اهداف خود برای موفقیت‌های پیش رویشان گام‌های محکمی بردارند.

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ زاهدان گفت: امروزه نقش بانوان در ایجاد کسب و کارهای جدید مورد توجه قرار گرفته و سهم وسیعی از همین بانوان وارد بازار کار شده‌اند که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد.

وی در پایان از تمامی برپا کنندگان جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات