به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع) مراسم جشن و سرور در حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه میرجاوه باحضور فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و پایوران وسربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۶۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

 به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع) مراسم جشن و سرور در حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه میرجاوه باحضور فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و پایوران وسربازان وظیفه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد علی لک زائی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میرجاوه ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام افزود: امام رضا به عنوان عالم آل محمد(ص)می باشد و زیارت امام رضا در ایران یکی از برکاتی است که شامل حال مردم تشیع وحتی تسنن می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: شخصی از امام رضا(ع)سوال کردند بهترین بندگان خدا چه کسانی هستند؟حضرت فرمودند کسانی که هر وقت کار خیر می کند شاد می شوند و زمانی که گناه می کنند استغفار می کنند.

گفتنی است در ادامه  نیز سروان پاسدار حسن عزیزی به عنوان مداح مراسم مدحی در خصوص ولادت امام رضا(ع) در بین کارکنان ناحیه سرودند.

ارسال نظرات