خبرهای داغ:
جمعی از ساکنان منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز در مقابل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان در اعتراض به ناامن بودن ساختمان های خود تجمع کردند.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۹۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹

شامگاه یکشنبه در حدود ۴۰ نفر از ساکنان منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز با حضور در مقابل بیت امام جمعه اهواز خواستار ایمن سازی ساختمان های محل زندگی خود شدند.

علی احمدی یکی از ساکنان این منطقه حاضر در تجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز از سوی تعاونی بیمارستان ابوذر اهواز هشت مجتمع به تعداد ۱۸۰ واحد مسکونی ساخته شده است که با وجود نوساز بودن این ساختمان ها ترک های عمیقی در ساختمان دیده شده و شرایط نا ایمنی دارند.

وی گفت: از نماینده ولی فقیه در استان تقاضا داریم با پیمانکار و سازنده به دلیل نا ایمن ساختن این ساختمان ها برخورد شود.

احمدی افزود: همچنین از امام جمعه اهواز درخواست داریم که مکانی را برای زندگی ساکنان این مجتمع ها در نظر بگیرند تا مجتمع ها ایمن سازی شوند.

وی ادامه داد: ساکنان این‌مجتمع ها ترس ریزش ساختمان ها را دارند که ممکن است همچون حادثه متروپل آبادان تلفات زیادی را در پی داشته باشد.

این شهروند اهوازی افزود: ساکنان این مجتمع ها خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع هستند تا جان و مال مردم به خطر نیفتد.

 پیش از این ساکنان این مجتمع ها که از سوی تعاونی بیمارستان ابوذر اهواز ساخته شده اند در نماز جمعه هفته گذشته نسبت به نا ایمن بودن ساختمان های خود اعتراض کردند.

با دستور نماینده ولی فقیه در خوزستان، شهردار اهواز و مسئولان مربوطه از این ساختمان ها بازدید داشتند.

دستور رسیدگی به این موضوع از سوی امام جمعه اهواز به مسئولان صادر شده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها