خبرهای داغ:
سیاهکلی مرادی گفت: تبیین به معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است و تمامی معلمین به ویژه مربیان آمادگی دفاعی جهاد تبیین را به عنوان امری واجب و فوری در دستور کار خود قرار دهند.  
کد خبر: ۹۴۳۸۸۵۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، عصر دیروز باحضور و سخنرانی سردار سالار آبنوش رزمنده دفاع مقدس و فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و فرهنگیان استان، همایش بصیرتی جهاد تبیین جنگ نرم و تجلیل از مربیان آمادگی دفاعی آموزش و پرورش ناحیه یک، ناحیه دو قزوین و شهرستان البرز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش جهاد تبیین و جنگ نرم و تجلیل از مربیان آمادگی دفاعی بیان کرد: درس آمادگی دفاعی همسنگ دروس فیزیک و شیمی برای ما ارزشمند است. 

وی ضمن ضروری خواندن تربیت تمام ساحتی در نظام تعلیم و تربیت بر پرورش دانش آموزانی با غیرت و با همیت دینی و با حس وطن دوستی در درس آمادگی دفاعی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همچنین از تمامی معلمین به ویژه مربیان آمادگی دفاعی خواست تا جهاد تبیین را به عنوان امری واجب و فوری در دستور کار خود قرار دهند.

سیاهکلی مرادی در پایان گفت: تبیین به معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است. در تبیین باید بدون هیچ جهت گیری خاصی بدون آنکه مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم، عمل کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها