خبرهای داغ:
کاروان خدام آستان قدس رضوی با حضور در مرکز بهداشت غرب اهواز از فعالان عرصه سلامت تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۷۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

اعضای کاروان خدام آستان قدس رضوی که به‌ مناسبت دهه کرامت به خوزستان سفر کرده‌اند، با حضور در بخش‌های مختلف ستادی مرکز بهداشت غرب اهواز و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره پنج از مدافعان سلامت تقدیر کردند.

در این آیین بسته های متبرک حضرت امام رضا (ع) در فضایی معنوی همراه شاخه گل توزیع و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و توسل به آن حضرت اجرا شد.

پرچم متبرک آستان قدس رضوی که توسط خدام حمل می‌شد مورد استقبال و تبرک کارکنان این مرکز قرار گرفت.

برخی از مدافعان سلامت با بوسه روی پرچم، به محضر امام رضا (ع) عرض ادب و سلام کردند. در این آیین، مدافعان سلامت با خدام آستان رضوی عکس یادگاری گرفتند.

دکتر شایسته شمی پور، رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن خوش آمدگویی به خدام رضوی، از کادر مرکز بهداشت غرب اهواز که در دوران سخت کرونا حماسه‌ آفریدند، قدردانی کرده و توفیق زیارت بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را مسالت کرد.

بازدید از آسایشگاه‌های سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و کودکان کار، حضور در پادگان‌ها و پاسگاه‌ها در نقاط صفر مرزی، حضور در زندان های خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نماینده ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه استان از جمله برنامه های خدام رضوی در دهه کرامت است.

این کاروان روز سه شنبه ۱۰ خرداد در میان استقبال مردم ولایت مدار خوزستان وارد اهواز شد و تا ۲۳ خرداد میهمان مردم استان خواهد بود.

خدام حرم رضوی در چهار کاروان به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه های متنوعی را برای پانزدهمین سال متوالی در شهرهایی از جمله کارون، اهواز، شادگان، کرخه، دزپارت، اندیکا، حمیدیه، خرمشهر، مسجدسلیمان، رامشیر، آبادان، لالی، امیدیه، بندرامام خمینی(ره) ، اندیمشک، دشت‌آزادگان، رامهرمز، هفتکل، دزفول، هویزه، باغملک و به ویژه بخش‌های حاشیه و محروم اجرا می‌کنند.

دهه کرامت امسال با شعار" خدمت کریمانه ،جهاد عالمانه " از ۱۱تا ۲۱ خرداد مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها