خبرهای داغ:
کاظمی گفت: پویش مردمی دهه نودی ها در قالب ستاد مردمی اجتماع «سلام فرمانده» استان قزوین در روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت و مجری سرود سلام فرمانده در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۰۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

قزوین_ امیر حسین کاظمی دبیر اجرایی ستاد مردمی اجتماع سلام فرمانده استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده در استان قزوین بیان کرد: اجتماع بزرگ سلام فرمانده به صورت یک پویش مردمی است که قطعا فعالیت و حضور هیات های مذهبی و مجموعه های فرهنگی فعال در سطح شهر قزوین و حمایت ها و پشتیبانی های حاکمیتی را نیز می طلبد.

وی گفت: پویش مردمی دهه نودی ها در قالب ستاد مردمی اجتماع سلام فرمانده استان قزوین در روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت و مجری سرود سلام فرمانده در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان اجرا می شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی اجتماع سلام فرمانده استان قزوین اظهار کرد: پیشبینی ما حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم عزیز استان در این اجتماع بزرگ فرهنگی است.

کاظمی عنوان کرد: این تجمع به صورت خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و شرکت برای تمام سنین آزاد است.

وی با اشاره به هدف اجرای این برنامه افزود: سرود «سلام فرمانده» با حضور نوجوانان و خانواده‌های‌شان در ورزشگاه آزادی بازخوانی می شود و هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ فرهنگی ایجاد محتوای غنی برای نسل نوپای انقلاب و شاید یادآوری رسالت سنگین بزرگترها در حفظ آرمان های انقلاب تا ظهور موعود(عج) است.

کاظمی اضافه کرد: در دورانی که تهاجم فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان بسیار سنگین است و در حالی که هجمه های زیادی به جامعه ما تحمیل شده است، وجود چنین محتوای غنی که به ویژه کودکان و نوجوانان از عمق جان آن را بر زبان جاری می کنند، می تواند طلیعه‌ای برای مقابله با این هجمه ها باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها