خبرهای داغ:
سردار دامغانی در جمع پاسداران سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت:پاسداران خالصانه و بدون چشم‌داشت در تمامی عرصه‌ها براساس اعتقادات و تکلیفشان عمل می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۷۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم صبحگاه مشترک در اردوگاه قائمیون سپاه استان سمنان گفت :اردوی رزمی فرهنگی قائمیون باهدف همدلی و حفظ آمادگی‌های رزم و همچنین برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معنوی توانست اهداف از پیش تعیین شده را محقق کند.
سردار دامغانی افزود:پاسداران در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه، حوزه‌های امنیتی و اقتصادی در کنترل بازار و برنامه‌های مرتبط با آن و همچنین خدمت در حوزه‌های فرهنگی ، اعتقادی ،معنوی و بصیرتی در هر زمان که کشور ما و به‌ویژه استان ما نیاز به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج داشته باشد پاسداران سپاه استان سمنان این قابلیت را دارند که تغییر وضعیت دهند و در حوزه‌های سخت ، نیمه‌سخت و حوزه جنگ نرم ایفای ماموریت کنند.
فرمانده سپاه استان سمنان تصريح کرد:پاسداران خالصانه و بدون چشم‌داشت در تمامی عرصه‌ها براساس اعتقادات و تکلیفشان عمل می‌کنند و نه براساس ماموریت و داده‌ها .
وی افزود:خاصیت سپاه پاسداران این است که تکلیف محور است و هر کجا که احساس می‌شود که پاسداران بر اساس تکلیف باید در عرصه ای ورود پیدا کند، ورودشان ورود جدی است و الحمدلله تاکنون در تمامی عرصه‌ها مؤثر و موفق بوده‌ اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:این سپاه به نام حضرت حجت(عج) است و تمامی شهدایی که تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شده‌اند حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها