مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نیکشهر گفت: جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و فوری است و هر کسی که می تواند به هر اندازه اقدام کند، اگر چه مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۳۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست سیاسی و بصیرتی ویژه کارمندان بسیجی با همت حوزه شهید رجایی ادارات شهرستان نیکشهر(پایگاه شهید شهبازی) با موضوع جهاد تبیین درمحل سالن جلسات شهرداری این شهرستان با حضور حجت الاسلام اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نیکشهر برگزار شد.

در این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نیکشهر با اشاره به این مطلب که تبیین باز کردن گره های ذهنی است گفت: جهاد تبیین در طول تاریخ به ویژه دوران اسلام خیلی پررنگ بوده و معجزه منطقی اسلام موضوع تبیین است.

وی با تاکید بر این مطلب که ائمه معصوم ما در طول تاریخ کار تبیین را بر عهده داشته اند و گره های ذهنی مردم را باز می کردند افزود:جهاد تبیین یک واجب شرعی و موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات مقام معظم رهبری بارها و بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

حجت الاسلام نعیم اربابی با بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه است، تصریح کرد: جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و فوری است و هر کسی که می تواند به هر اندازه اقدام کند، اگر چه مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.

این مسئول موج حملات و تخریب‌هایی که علیه جمهوری اسلامی و نحوه حکمرانی آن به راه افتاده است‌را یکی از دلایلی  مطرح شدن موضوع جهاد تبیین در این زمان عنوان کرد و گفت: بی‌شک در طول این انقلاب موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌هایی در این نحوه حکمرانی وجود داشته که لازم است موفقیت‌ها و دلایل عدم موفقیت‌ها برای نسل جوان تبیین شود که متاسفانه در بسیاری از موارد ما وقت برای توجیه مردم نمی‌گذاریم، مثل این است که آدم‌ها کار می‌کنند ولی دلایل کار کردن‌شان را باز و تشریح نمی‌کنند، که این جهاد تبیین می‌خواهد.

ارسال نظرات