تبریز- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز هیچ گونه خط‌کشی در بسیج وجود ندارد و همه آحاد جامعه می‌توانند در بسیج نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۰۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در جمع بسیجیان تبریزی افزود: امروز همه آحاد جامعه می‌توانند در بسیج نقش آفرینی کنند و از مسیر این نقش آفرینی تربیت میلیون‌ها نفر مومن انقلابی پای کار برای انقلاب هدفگذاری شده است و در واقع ما خادم مردم هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص پیشتاز بودن مردم آذربایجان در گام دوم گفت: این دینی است که مردم آذربایجان نسبت به این فرمایش دارند که با توجه به ظرفیت بالای این استان میتواند به آن جامع عمل بپوشاند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تحقق «محله‌های اسلامی» مقدمه تشکیل دولت اسلامی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که حرکت عمومی برای تحقق دولت اسلامی شکل گیرد و پس از آن شاهد شکل‌گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باشیم و امیدواریم ملت تبریز در گام دوم انقلاب پرچمدار آن باشد.

وی ادامه داد: از سال 98 به تدبیر فرمانده کل سپاه طرح احیای پایگاه‌های مقاومت برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه سپاه و بسیج قرار گرفت از این رو سازمان بسیج تمرکز جدی بر روی این موضوع پیدا کرد.

ارسال نظرات