خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: 8 سال جنگ تحمیلی قابلیت تبدیل شدن به هزاران اثر هنری و ادبی را دارد به شرطی که ما بتوانیم به عنوان متولیان حوزه دفاع مقدس، گنج درون این جنگ را کشف کنیم و در اختیار ادیبان و هنرمندان جوان قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۲۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بازدید کرد.

وی پس از بازدید، فضای معنوی نمایشگاه را مطلوب خواند و اظهار داشت: ضمن ارائه آثار مذهبی و معنوی باید نگاه عمیقی به مخاطب امروز و سلیقه های مختلف دیگر داشته باشیم.

سردار مرادحاجتی افزود: 8 سال جنگ تحمیلی قابلیت تبدیل شدن به هزاران اثر هنری و ادبی را دارد به شرطی که ما بتوانیم به عنوان متولیان حوزه دفاع مقدس، گنج درون این جنگ را کشف کنیم و در اختیار ادیبان و هنرمندان جوان قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان باید سرآمد آثار ارزشی و معنوی حوزه کتاب در کشور باشد چون هم دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی است و هم میزبان پرافتخار از رزمندگان سراسر کشور در طول 8 سال دفاع مقدس و به همین دلیل، جوانان و نویسندگان ما می توانند از ذره ذره این جغرافیای حماسی سوژه های ناب ایثار کشف و منتشر کنند.

وی یادآور شد: در عصری که شاید کتاب های کاغذی و سنتی چندان هوادار ندارند باید با شیوه های نوین به استقبال سلیقه های جدید برویم و اخیرا نیز در حوزه کتاب صوتی و دیجیتال دفاع مقدس، قدم های خوبی برداشته ایم که نیاز به تقویت بیشتر داریم تا بتوانیم پاسخگوی نسل امروزمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها