خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی شهدای حادثه تروریستی شهریور اهواز را شهدای ضدحقوق بشری ایران اسلامی دانست و گفت: کسانی که در پشت چهره رنگین و شیک خود دم از حقوق بشر می زنند در رژه اهواز وحشیانه حقوق بشر را نقض کردند.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۳۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در ادامه سلسله دیدارهای هفتگی با خانواده معظم شهدا به دیدار خانواده شهید «رضا شعیبی» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز رفت.

وی در این دیدار شهدای حادثه تروریستی شهریور اهواز را شهدای ضدحقوق بشری ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: کسانی که در پشت چهره رنگین و شیک خود دم از حقوق بشر می زنند در رژه اهواز وحشیانه حقوق بشر را نقض کردند و به سوی مردم عادی و نیروهای مسلح بدون خشاب اسلحه کشیدند.

سردار مرادحاجتی افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعای خیر پدران و مادران شهداست و این عنوان‌ها، جایگاه‌ها و درجه‌ها همه بهانه‌هایی است که بیشتر و بهتر از گذشته خادم خانواده‌های شهدا، ایثارگر و رزمنده باشیم.

وی با تشکر از دکتر خدابخشی و سرهنگ شوشتری بابت همراهی در عیادت از خانواده شهید شعیبی، خدمت صادقانه به خانواده شهدا را یک ضرورت دانست و متذکر شد: به والله اگر شرایط سخت کاری و خدمت به دیگر حوزه های دفاع مقدس نبود، حاضر بودم تمام وقت ام را صرف رسیدگی و دیدار با خانواده شهدا کنم.

در عملیات تروریستی 31 شهریور 98 اهواز چند تروریست به رژه نیروهای مسلح حمله کردند که 23 نفر از جمله سرباز شهید «رضا شعیبی» به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها