با استقبال مسئولان و مردم پیکر پاک شهید الرحمن احدی وارد اردبیل شد و ساعت ۱۰ صبح تشییع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۶۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

پیکر شهید

به گزارش خبرگزاری بسیح از اردبیل, مراسم استقبال از شهید تازه تفحص شده شهید "الرحمن احدی" با حضور گسترده مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: شهدای والامقام انسان‌های ویژه‌ای بودند که ملاقات با خدا را انتخاب کردند و به والاترین مقامات عرفانی و اخلاقی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: شهدای معظم قهرمان واقعی مردم ایران هستند و با تقدیم جان خود امنیت کشور را تضمین کردند.

رضایی تصریح کرد: ازخودگذشتگی و ایثار خانواده‌های شهدا جهانیان را مبهوت کرده و تمام محاسبات و معادلات دشمنان را خنثی ساختند.

وی اظهار کرد: شهید "الرحمن احدی" نمونه شهدایی بود که در یکی از روستاهای دورافتاده پرورش یافته و دارای مقام والایی بود که بعد از گذشت چهل سال هنوز به اخلاق این شهید تاکید دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: درس‌آموزی از شهدا و ایثارگری و فداکاری تداوم بخش مسیر انقلاب اسلامی است.

تشییع پیکر شهید معظم "الرحمن احدی" ساعت ده صبح امروز در شهرستان گرمی برگزار و پیکر پاکش در مزار شهدای شهرستان گرمی به خاک سپرده می شود تا این مکان به یمن حضور این شهید والامقام، مثل گذشته زیارتگاه عاشقان مکتب ایثار و شهادت و مردم شهیدپرور این شهرستان باشد.

گفتنی است؛ پیکر شهید الرحمن احدی، 18 خردادماه، با انجام آزمایش‌های DNA و تطابق آن با خانواده این شهید شناسایی و خانواده شهید معظم و اهالی گرمی پس از 40 سال چشم انتظاری میزبان فرزند شهیدشان شدند.

ارسال نظرات